Tesadüf mü tevafuk mu

 Günaydın yeni gün ve benimle yol alan tüm aile dost ve arkadaşlarım. Bu sabah farklı bir hisle bana göre normalden biraz geç uyandım. Saat şu an 7.05 kalkalı bir 10 dakika ancak olmuştur. Sabah güzel hislerle uyandığıma göre rüyam olumlu idi ancak hatırlamıyorum. Uzun bir süreçtir benim hatırlamadığım rüyalar evresi son zamanlarda geçmişti yeniden başladığına göre deşifre tamamlanmamış. 

Dün başıma gelen güzel gelişmeleri paylaşmak istedim sizinle. Belki farkındadınızdır, tüm hayatımız kimimize göre tesadüflerle şekillenir. Kimimiz bunu yazgı olarak görürüz. Ben tevafuka inananlardanım hiç bir insan hayatımıza durup dururken dahil olmaz zannımca.

Kendisini de böyle bir anda tanıdığım bir dostum için ulaştırmam gereken malzemeler vardı elimde 2-3 haftadır. Bir türlü gönderecek araç ve taşıyacak sağlam güvenilir birilerine denk gelmedi diye bekleyen malzemeler İçin çare düşünürken yan komşum bir öneride bulundu ancak nedense içime sinmedi. 

Eve geri döndüğümde yeni evlenen alt komşumun eşyalarının geldiğini ve montaj yapıldığını gördüm. Hem komşumu hayırlamak hem de yardım gerekiyor mu diye sormak niyeti ile aşağı indim. 

Orada montaj yapan elemanlarla bir iki dakika konuşmak da nasip oldu meramımı anlatınca sağolsunlar kabul edip el verdiler ve ben bir saat içinde arkadaşımın emanetlerini hazır edip gönderebildim. 

Ne var bunda diyeceksiniz? Benim hiç huyum değildir iş yapılan yere gidip bir kalabalıkta ben oluşturayım bakışı ve ne yapıyorlar göreyim merakı. Nasipmiş ki hem yeni komşumun bir orta kahvesini içtim hem de pırlanta gibi temiz kalpli iki emek insanı ile karşılaşıp işime çözüm üretebildim. Onların bizden bizim onlardan öğrenmemiz gereken bir konu duygu yada düşünce varsa karşımıza çıkıyor yeni tanıdıklarımız düşüncesine daha çok inandım. Rabbim hayırlı tevafuklar yaşamamızı nasip etsin. 

Sevgiyle, 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heyecan

Yorgun ama inatçı

Görmediklerimiz